LOGO

Logo-ul este este conceptul unei intregi perspective si a unei abordari unice despre tine si despre afacerea ta. Întreaga identitate a acestui logo este concentrată în această reprezentare grafică ce are rolul de a transmite informații cu o simbolistica unică a amprentei dvs. peste timp. Fie că este vorba de o plantă, un animal sau un obiect, logo-ul este prezent în toate materialele ce alcătuiesc identitatea vizuală, fiind primul factor pe baza căruia se face diferențierea intre afacerea dumneavoastră si a concurentei. Este evidentă importanța acestuia deoarece un logo bine realizat poate să atragă clienți, pe când unul lipsit de originalitate, superficial, poate plasa afacerea\identitatea ce o reprezintă într-o zona nefavorabila chiar dezagreabilă. Design, stil, simboluri si tot ceea ce reprezinta un intreg domeniu al identitatii vizuale care, descoperit, inventat si creat, este tradus in esenta brand-ului insusi, ca realitate vizibila si cu impact major. Identitatea vizuala inseamna constructia imaginii de firma/personala si reuneste atat logo -ul, cu simbolurile aferente, cat si metodele de utilizare (dimensiuni, culori, pozitionare, fonturi), adaptate pentru a realiza si alte materiale cum ar fi carti de vizita, foi cu antet, plicuri, mape, CD-DVD,cataloage, meniuri,  toate folosind un stil grafic similar pentru a asigura unitatea tuturor elementelor si pentru a pastra coerenta si omogenitate brand-ului.

LOGO

   Logo-ul este este conceptul unei intregi perspective si a unei abordari unice despre tine si despre afacerea ta. Întreaga identitate a acestui logo este concentrată în această reprezentare grafică ce are rolul de a transmite informații cu o simbolistica unică a amprentei dvs. peste timp.

Fie că este vorba de o plantă, un animal sau un obiect, logo-ul este prezent în toate materialele ce alcătuiesc identitatea vizuală, fiind primul factor pe baza căruia se face diferențierea intre afacerea dvs. si a concurentei.

Este evidentă importanța acestuia deoarece un logo bine realizat poate să atragă clienți, pe când unul lipsit de originalitate, superficial, poate plasa afacerea\identitatea ce o reprezintă într-o zona nefavorabila chiar dezagreabilă. Design, stil, simboluri si tot ceea ce reprezinta un intreg domeniu al identitatii vizuale care, descoperit, inventat si creat, este tradus in esenta brand-ului insusi, ca realitate vizibila si cu impact major.

Identitatea vizuala inseamna constructia imaginii de firma/personala si reuneste atat logo -ul, cu simbolurile aferente, cat si metodele de utilizare (dimensiuni, culori, pozitionare, fonturi), adaptate pentru a realiza si alte materiale cum ar fi carti de vizita, foi cu antet, plicuri, mape, CD-DVD,cataloage, meniuri,  toate folosind un stil grafic similar pentru a asigura unitatea tuturor elementelor si pentru a pastra coerenta si omogenitate brand-ului.

Hai să vorbim!

Discutați astăzi cu noi și începem să construim imaginea afacerii dvs.